A l’assignatura de Didàctica de l’Ensenyament de 2n de Grau Superior treballarem una part imprescindible de l’Educació, com és l’avaluació. 

Els alumnes/as descobreixen tots els tipus d’avaluació que podem trobar en el procés d’ensenyament-aprenentatge i concretament, treballem la coavaluació. Aquesta modalitat permet a l’alumnat avaluar els propis companys a través d’un instrument com la rubrica.

La rubrica és una graella que ells mateixos elaboren, prèviament, anotant tots els ítems que creuen rellevants en el moment de portar a terme una sessió, tant dels monitors com de la pròpia sessió.

Aquest coavaluació és una estratègia amb doble benefici perquè permet veure els alumnes/as els aspectes més positius de les sessions dels companys/es i valorar els ítems que requereix una millora. Així doncs, quan ells estan al capdavant tenen present els ítems seleccionats i ajuda a millorar el seu rendiment acadèmic.  

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la seva experiència i els nostres serveis Més informacio