El CEES grava un lipdub

 

Les alumnes de 2n de Grau Superior d'AAFE, Ariadna Álvarez, Aina Delgado i Ariadna Cunill, van ser les responsables de dissenyar un LIPDUB, com a treball final de l'assignatura de Jocs que tutoritza el professor Ramon Carrascal.

 

El treball s'emmarca dins la creació d'un esdeveniment lúdic,  amb un objectiu pedagògic i d'entreteniment, que en Ramon va demanar com a projecte de creació propi per l'assignatura de Jocs i Activitats Físiques. Els alumnes de 2n, ja estan a la recta final del curs, i comencen a preparar els seus projectes personals que els serviran per continuar formant-se com a dinamitzadors d'activitats físiques esportives.

 

Enhorabona pel treball.

Els alumnes de 2n de Grau Superior fan un monogràfic d'Aquagym

                                                                                                                                           

Els alumnes de 2n curs de GS, del cicle formatiu d'AAFE, van fer el passat divendres dia 24 de febrer,  taller pràctic introductori sobre la proposta de cursos que ofereixen el centre de formació, ANEF. Aquesta escola de Formació de Tècnics del Fitness, és un centre d’ensenyament , de Barcelona, que es dedica a la formació i especialització de professionals de l’Activitat física i la salut mitjançant cursos, monogràfics i seminaris d’especialització. 

L'objectiu del taller, que es va portar a terme a càrrec del professor Toni Saborit, era de fer un tastet  introductori sobre la possibilitat de cursos i formació externa que hi ha en el món del fitness. Aquest any els alumnes de 2n, acaben el cicle, i l'escola organitza un seguit de tallers, per poder donar continuitat o sortida laboral aquells/es que ho desitjin.

El taller va ser un èxit, i els alumnes s'ho van passar d'allò més bé.

Les alumnes del TIS fan diverses activitats durant tot el curs

             

A la oferta educativa del CEES, hi trobem el CFGS d’Integració Social. Durant tot aquest curs, les alumnes de 2n, acompanyades pel professorat, estan fent visites I col·laborant en diferents centres de la comarca, per posar en context tots els coneixements que aprenent durant el dia a dia.

L’activitat del curs, i del professorat ha fet que fins a dia d’avui hagin fet diverses activitats fora de l’escola, les quals volem destacar.

                                                                                                                                 

 

 Durant el 1r trimestre, van anar de visitar al serveis educatius d'Osona, on ens va rebre la directora de l'equip d'assessorament i orientació psicopedagògica i directora del centre de recursos pedagògics, per conèixer de primera mà el treball d'orientació i suport educatiu que realitzen aquests serveis a la comarca. Paral·lelament també van visitar l'associació Asperger d'Osona, per conèixer en què consistia la seva feina i la seva experiència amb infants i adolescents amb trastorn de l'espectre autista.

                                                                  

 

 Durant aquest 2n trimestre, van anar a la bilbioteca a fer una lectura de de contes infantils per analitzar qüestions de gènere. I més endavant aniran al Sírius, centre de referència territorial que promou l’autonomia personal, millora l’accessibilitat i afavoreix la integració social. El Sírius, és un instrument pel desenvolupament de les polítiques autònomes d’atenció a la discapacitat. També , col·laboraran a la jornada de les formigues cooperatives que es faran el 20 de març, i continuaran formant-se al centre i amb els centres de pràctiques corresponents.

 

 

Els alumnes de 1r de Grau Superior fan un taller de teatre.

 

El passat 20 de febrer els alumnes de primer de Grau Superior d’Activitats Físiques i Esportives van realitzar un taller de dinàmiques de grup i expressió corporal a càrrec del professor Pere Puig.

 L’activitat es va emmarcar a dins de l’assignatura de Dinàmica de grups on es treballa entre molts continguts la comunicació verbal i no verbal, i l’expressió corporal. En Pere és un reconegut actor i director de teatre de la comarca d’Osona. Durant les dues hores que va durar el taller,  va ensenyar als alumnes la importància de la importància que té en el dia a dia, la comunicació no verbal i l’expressió corporal. Va comentar que entre el 60% i el 80% dels missatges que expressem són mitjançant informació no verbal ( expressió facial, moviments corporals, signes...).

Durant el taller, es van fer dinàmiques i jocs per explorar i incentivar en els alumnes l’expressió no verbal. Algunes d’elles van ser a nivell individual per tal de treballar també el contingut de perdre la vergonya, i d’altres més col·lectives per tal de fer cohesió de grup.

 Va ser una gran experiència pels alumnes del CEES i aquest taller va oferir molts recursos a tos ells/es.                  

.

 

EL CEES i la UVicc-UCC firmen un conveni de col·laboració

foto_conveni_uni

El passat 1 de Juliol, a la Sala de Juntes del Rectorat de la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya, es va signar un  conveni de col·laboració entre la Universitat i el Centre d’Estudis el Seminari . Aquest convenir el van  signar Pere Puig, gerent del CEES, i el rector Jordi Montaña, per part de la UVic-UCC.

El conveni té per objectiu promoure les relacions de caràcter acadèmic, científic i professional entre les dues institucions, enfortir l’intercanvi d’informacions i experiències que puguin contribuir a l’enriquiment mutu i promoure projectes que enforteixin la projecció de les dues entitats.

 

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la seva experiència i els nostres serveis Més informacio