Davant dels fets succeïts el dia 20 de setembre de 2017, i fidels al seu compromís històric amb la defensa de la democràcia, de la llibertat d’expressió, del dret a decidir i de la defensa del país, des del CEES volem expressar el rebuig a qualsevol acció que pugui impedir l’exercici ple d’aquests drets.
En aquest sentit, manifestem el suport a totes les persones, entitats i institucions que treballen per garantir aquests drets humans i fonamentals.
Així doncs, des del màxim respecte a la pluralitat , continuarem fent costat a la voluntat de la majoria del poble de Catalunya, expressada sempre d’una manera cívica, pacífica i exemplar.
En el transcurs del curs 2016-2017 els alumnes de segons curs del Grau Superior d’Activitats Físiques i Esportives del CEES, han estat desenvolupant el Crèdit de Síntesi. Aquest consisteix en portar a terme un esdeveniment, relacionat amb l’activitat física i l’esport.
Durant els pròxims dies han continuat les presentacions. Així doncs, el 24 d’abril, el grup format per l’Albert Poblet, en Driss Allouch i en Jordi Iglesias, van fer una jornada de reptes cooperatius a l’escola Mare de Déu del sol del pont de Roda, amb els alumnes e 4t de primària.
Llegeix més:Els alumnes de 2n de Grau Superior continuen portant a terme el seu crèdit de síntesi
En el transcurs del curs 2016-2017 els alumnes de segons curs del Grau Superior d’Activitats Físiques i Esportives del CEES, han estat desenvolupant el Crèdit de Síntesi. Aquest consisteix en portar a terme un esdeveniment, relacionat amb l’activitat física i l’esport. La preparació d'aquest, fa que ells/es es converteiin en petits empresaris, tot portant a la llum una idea de negoci que ells mateixos es van imaginar a principi de curs.El projecte s’inicia des d'una idea principal, i que gràcies a l’experiència dels dos anys en el CEES, s' acaba convertint en un esdeveniment que li permet portr a terme els coneixements esportius que s'han après durant aquests dos anys.
Llegeix més:El crèdit de Síntesi ja és una realitat pels alumnes de 2n de Grau Superior del CEES
Catalunya va celebrar celebrar, el passat 6 d'abril, el dia Mundial de l’Activitat Física, amb l’objectiu de promoure l’activitat física com a element fonamental de salut i benestar. El lema d’enguany és “Gent Activa, Gent Feliç”. En motiu d'aquesta data, el CEES va promoure el dia de l'Activitat Física fent tallers pels alumnes. D'aquesta manera, es va poder fer una activitat de senderisme, tot pujant a la creu de Gurb, participar en diferents competicions esportives, o bé poder jugar a esports adaptats per a persones amb discapacitat.
Tal i com es recomana, des de l'OMS, cal tenir present que s'haurien d'acumular 30 minuts d’activitat física cada dia en adults i gent gran, i 60 minuts d’activitat física cada dia en infants i adolescents.
L'Activitat va ser tot un èxit i el centre va celebrar amb tots els seus alumnes, aquesta data tan senyalada.
El alumnes de grau Superior d’Integració Social i d’Animació d’Activitats Fisicoesportives del CEES van col·laborar, tot fent de dinamitzadors, a una jornada d'activitat física no competitiva que es feia amb els alumnes de les escoles Andersen, Guillem de Mont-rodon, Estel i Vic Centre i Sant Marc de Calldetenes.
La jornada s’emmarca dins el projecte de les "Formigues cooperatives" en què l’alumnat de diferents escoles de Catalunya, després d’experimentar reptes cooperatius a la classe d’educació física, n’inventen de nous, els comparteixen amb altres escoles, els proven, els milloren i en fan una valoració.
Durant la jornada, els 160 alumnes de 4rt de primària que van participar a l’esdeveniment es van barrejar per crear diferents equips amb l’objectiu de resoldre els 15 reptes plantejats pels joves monitors/es. D’aquesta manera i lluny d’una activitat competitiva, la jornada busca treballar l’activitat física seguint una metodologia col·laborativa per tal que els infants puguin resoldre els reptes amb la implicació dels diferents membres de l’equip.
Les proves plantejades en aquesta jornada han afavorit el treball en equip, donant cabuda a la imaginació i la posada en pràctica d’estratègies col·lectives per tal de resoldre els reptes i situacions plantejades per l’organització.